persones voluntàries

170.625€ d'inversió social

Acollida i acompanyament

Servei d'Acollida i Acompanyament Integral

Escoltem les persones que s’adrecen a Càritas per millorar la seva situació i establim amb elles un pla de treball, coordinat amb altres agents del territori, per ajudar a superar les situacions de vulnerabilitat.

119 persones ateses

1 persona voluntària

Sentir

Donem resposta a les necessitats d’acompanyament psicològic de les persones més vulnerables, alhora que les motivem per a la participació a la comunitat, per tal de millorar el seu benestar.

30 persones participants

57 persones beneficiàries

1 persona voluntària

Cobertura de necessitats bàsiques

Servei d'Aliments

Contribuïm a cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació de persones i famílies en situació de vulnerabilitat, alhora que oferim formació en temes nutricionals, de salut i consum responsable.

341 persones ateses

743 persones beneficiàries

13 persones voluntàries

Menjador Social

Proporcionem àpats sans i equilibrats a persones sense recursos econòmics, alhora que facilitem un espai de convivència i socialització, que ajuda a fer front a l’aïllament que sovint impliquen les situacions de pobresa i exclusió social.

63 persones ateses

15 persones voluntàries

Rober

Cobrim les necessitats bàsiques de roba en el marc d’un espai de reciclatge que promou els valors de sostenibilitat i solidaritat entre les persones, i ofereix un punt de trobada i atenció a persones en situació de vulnerabilitat.

55 persones ateses

99 persones beneficiàries

12 persones voluntàries

Infància, joves i família

Servei d'Intervenció Educativa (SIE)

Oferim un espai de relació, treball en valors i reforç educatiu, a estudiants de secundària en situació de vulnerabilitat, per contribuir a garantir la igualtat d’oportunitats en l’educació de tots els infants, comptant també amb les seves famílies i de forma coordinada amb l’entorn social i educatiu.

13  infants i joves atesos

50 persones beneficiàries

5 persones voluntàries

Assessorament jurídic

Servei d'Assessorament a l'Immigrant (SAI)

Proporcionem assessorament legal i suport jurídic per resoldre qüestions relacionades amb temes d’estrangeria.

260 persones ateses

Consulta la versió impresa i el detall econòmic

Palamós Càritas memòria 2023 _B.pdf

Càritas Palamós - Sant Joan