Servei d'Acollida i Acompanyament Integral

El Servei d’Acollida és la porta d’entrada a l’entitat. Valorem cada situació i marquem un pla de treball que duem a terme amb la implicació de les persones, des de la perspectiva comunitària i l’atenció integral, i de forma coordinada amb serveis socials i altres agents del territori.

persones ateses

persones beneficiàries

persones voluntàries

22        punts de servei al territori

Finançament: Ajuntament Argelaguer, Besalú, Blanes, Camós, Castellfollit de la Roca, Figueres, l’Escala, Palol de Revardit, Sant Feliu de Guíxols, Tortellà, Sales de Llierca, Sant Jaume de LLierca, Santa Pau, Sant Aniol de Finestres, Malgrat de Mar, Montagut-Oix, Maià Montcal, Mieres, Sant Joan les Fonts, La Vall de Vianya, Sant Ferriol, Ridaura, Roses, Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials amb càrrec a l’assignació tributària del 0,7% de l’IRPF, Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials convocatòria ordinària (COSPE), Càritas Espanyola-Convenio Loterias.

SERVEI D’AJUDA ECONÒMICA (SAE): Ajuntament de l’Escala, Figueres, Malgrat de Mar, Pineda de Mar, Fundació Bancària “la Caixa”, Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials convocatòria ordinària (COSPE)